Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lång och fet eller kort och smal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Makten" data-source="post: 98981" data-attributes="member: 28357"><p>Problemet är att man inte gärna släpar med sig två par skidor... Det är bökigt och dyrt.</p><p>Jag har under några år haft två par skidor med mig, men jag har nu sålt dem för att kompromissa med ETT par skidor som ska fungera hyggligt i alla förhållanden. </p><p>Det blev helt enkelt att man ångrade sig vilka lagg man än satte på fötterna på morgonen. Valde man pistskidorna så kunde man ge sig fan på att det dök upp nån trevlig brant med puder som man inte räknat med. Och valde man fetingen så var det givetvis blåis överallt... Murphy regerade helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makten, post: 98981, member: 28357"] Problemet är att man inte gärna släpar med sig två par skidor... Det är bökigt och dyrt. Jag har under några år haft två par skidor med mig, men jag har nu sålt dem för att kompromissa med ETT par skidor som ska fungera hyggligt i alla förhållanden. Det blev helt enkelt att man ångrade sig vilka lagg man än satte på fötterna på morgonen. Valde man pistskidorna så kunde man ge sig fan på att det dök upp nån trevlig brant med puder som man inte räknat med. Och valde man fetingen så var det givetvis blåis överallt... Murphy regerade helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lång och fet eller kort och smal?
Tillbaka
Topp