Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Lång och tung behöver köpråd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="silfer" data-source="post: 1246425" data-attributes="member: 179637"><p>Nu har jag fått skidorna! Är grymt tagga på att ge mig ut och testa dem, får bara vänta på att närmaste anläggning öppnar. Dock verkar det ha varit någon på UPs som var lite nyfiken på vad som låg i paketet :P</p><p></p><p>"Fyndade" ett par pjäxor härom dagen, Salomon X Pro 100, förmodligen är de i mjukaste laget men jag fick dem för 1000kr på stadium då de var förra årets modell och sista exet. De var också de enda pjäxorna i Borås jag fick ner fötterna i.. Funkar dom inte så får jag bita i det sura äpplet och försöka sälja av dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="silfer, post: 1246425, member: 179637"] Nu har jag fått skidorna! Är grymt tagga på att ge mig ut och testa dem, får bara vänta på att närmaste anläggning öppnar. Dock verkar det ha varit någon på UPs som var lite nyfiken på vad som låg i paketet :P "Fyndade" ett par pjäxor härom dagen, Salomon X Pro 100, förmodligen är de i mjukaste laget men jag fick dem för 1000kr på stadium då de var förra årets modell och sista exet. De var också de enda pjäxorna i Borås jag fick ner fötterna i.. Funkar dom inte så får jag bita i det sura äpplet och försöka sälja av dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Lång och tung behöver köpråd...
Tillbaka
Topp