Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lång ryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1036894" data-attributes="member: 29415"><p>Behöver en ny ryggsäck, typ så här</p><p></p><p>* ca 35 (rymliga) liter. Rep, hudar, dunjacka mm tar mycket plats.</p><p>* förberedd för vätskesystem</p><p>* hållare för skidor (gärna två olika sätt)</p><p>* yxhållare</p><p>* separata fack för spade och sond</p><p>* ingång från rygg/baksida</p><p>(* kartficka)</p><p></p><p>Tror det var allt. Återstår bara en punkt:</p><p></p><p>* LÅNG RYGG!</p><p></p><p>Fn har jag en DaKine Heli Pro i den långa varianten, som trots det är för kort för mina 195 cm. Jag har i flera år letat en ersättning för denna ryggsäck, utan framgång. Det faller alltid på rygglängden. Vad kan ni föreslå?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1036894, member: 29415"] Behöver en ny ryggsäck, typ så här * ca 35 (rymliga) liter. Rep, hudar, dunjacka mm tar mycket plats. * förberedd för vätskesystem * hållare för skidor (gärna två olika sätt) * yxhållare * separata fack för spade och sond * ingång från rygg/baksida (* kartficka) Tror det var allt. Återstår bara en punkt: * LÅNG RYGG! Fn har jag en DaKine Heli Pro i den långa varianten, som trots det är för kort för mina 195 cm. Jag har i flera år letat en ersättning för denna ryggsäck, utan framgång. Det faller alltid på rygglängden. Vad kan ni föreslå? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lång ryggsäck
Tillbaka
Topp