Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lång ryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 1041844" data-attributes="member: 29415"><p>Stack in huvudet på Add Nature alldeles nyss och pratade med en Svante som gav mig helt ny information: skidryggsäckar är inte avsedda att lägga vikten på höfterna, höftbältet ska bara hålla säcken på plats!! Stämmer verkligen detta? Säckarna är alltså för korta i designen och det finns inget man kan göra åt saken.</p><p></p><p>Han gav också lite förslag på säckar jag borde prova när de kommer in i höst igen</p><p></p><p>Osprey Variant</p><p>The North Face Patrol</p><p>Arcteryx Khamski</p><p></p><p>Samtliga 35-40 liter.</p><p></p><p>Han menade att jag behövde en ryggsäck som fungerade för skidor men inte var dedicerad för ändamålet för att hitta någon med tillräckligt lång rygg.</p><p></p><p>Synpunkter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 1041844, member: 29415"] Stack in huvudet på Add Nature alldeles nyss och pratade med en Svante som gav mig helt ny information: skidryggsäckar är inte avsedda att lägga vikten på höfterna, höftbältet ska bara hålla säcken på plats!! Stämmer verkligen detta? Säckarna är alltså för korta i designen och det finns inget man kan göra åt saken. Han gav också lite förslag på säckar jag borde prova när de kommer in i höst igen Osprey Variant The North Face Patrol Arcteryx Khamski Samtliga 35-40 liter. Han menade att jag behövde en ryggsäck som fungerade för skidor men inte var dedicerad för ändamålet för att hitta någon med tillräckligt lång rygg. Synpunkter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lång ryggsäck
Tillbaka
Topp