Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Lång, tung, nybörjare / medel. Vilka skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Razz_83" data-source="post: 1316113" data-attributes="member: 193133"><p>Och ”no offence taken”. Och som du säger. Jag är inte i närheten. Jag tar mig idag nerför röd backe utan att behöva bromsa hastigheten. Men det är inte snyggt. Jag behöver stanna till en del mitt i backen i svarta backar för att jag inte kan hantera hastigheten jag kommer upp i där. (Dvs jag har inget där att göra). Ambitionsnivån är att jag inom något år skall kunna åka ner i dessa så pass obehindrat att ni som kan åka inte längre undrar vad f.. jag gör utanför blå backe. Men där stannar ambitionsnivån med hur bra jag tror det är realistiskt att jag kommer kunna bli under min karriär på skidor då jag nu börjat åka igen 40 år gammal (och senaste gången jag stod på ett par skidor var över 20 år sen under 3 veckor i Sälen som tonåring) och jag inte lär åka mer än 10 dagar /år närmaste 10-15 åren innan jag lägger skidorna på hyllan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Razz_83, post: 1316113, member: 193133"] Och ”no offence taken”. Och som du säger. Jag är inte i närheten. Jag tar mig idag nerför röd backe utan att behöva bromsa hastigheten. Men det är inte snyggt. Jag behöver stanna till en del mitt i backen i svarta backar för att jag inte kan hantera hastigheten jag kommer upp i där. (Dvs jag har inget där att göra). Ambitionsnivån är att jag inom något år skall kunna åka ner i dessa så pass obehindrat att ni som kan åka inte längre undrar vad f.. jag gör utanför blå backe. Men där stannar ambitionsnivån med hur bra jag tror det är realistiskt att jag kommer kunna bli under min karriär på skidor då jag nu börjat åka igen 40 år gammal (och senaste gången jag stod på ett par skidor var över 20 år sen under 3 veckor i Sälen som tonåring) och jag inte lär åka mer än 10 dagar /år närmaste 10-15 åren innan jag lägger skidorna på hyllan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Lång, tung, nybörjare / medel. Vilka skidor?
Tillbaka
Topp