Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Langa upp er 09/10 outfit!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 568619"><p>Nä men dom har väl något sorts mer avancerat tyg hoppas jag. Men för all del köp en jävla vägarbetsoverall då. Min åsikt att det är det fulaste jag någonsin sett och troligen sämre vattenpelare, värme osv i den. En sådan där overall är typ gjord av bomull, så du borde kunna räkna ut det där själv eftersom du är expert på lager så vet du väl vad som drar åt sig vatten, vad som står emot, vad som värmer osv.</p><p></p><p>Sen anser jag att det är en fördel med riktiga skidkläder då dom är riktade till det, men varför inte börja lägga asfalt iförd dina skaljackor. </p><p></p><p>Förlåt ska aldrig säga ngt mer om kläders funktion utan att fråga dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 568619"] Nä men dom har väl något sorts mer avancerat tyg hoppas jag. Men för all del köp en jävla vägarbetsoverall då. Min åsikt att det är det fulaste jag någonsin sett och troligen sämre vattenpelare, värme osv i den. En sådan där overall är typ gjord av bomull, så du borde kunna räkna ut det där själv eftersom du är expert på lager så vet du väl vad som drar åt sig vatten, vad som står emot, vad som värmer osv. Sen anser jag att det är en fördel med riktiga skidkläder då dom är riktade till det, men varför inte börja lägga asfalt iförd dina skaljackor. Förlåt ska aldrig säga ngt mer om kläders funktion utan att fråga dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Langa upp er 09/10 outfit!
Tillbaka
Topp