Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Langa upp er 09/10 outfit!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 568621" data-attributes="member: 58561"><p>fattar du ens vad jag skriver? för det första har jag inte utnämnt mig själv till expert, jag undrar bara om din åsikt är att alla kläder som inte är fodrade och varma är fel för skidåkning? att du sen inte gillar hans outfit är en annan sak, men var glad för att inte alla ser likadana ut.</p><p></p><p>han bryr sig nog inte om vad den är gjord i för material, i så fall hade han väl valt nåt annat?</p><p></p><p>fattar inte hur så många orkar skriva skit i stil med "hur fan ser du ut". mest intressant är att alla såna jävla pajsare inte ens lagt upp sina egna outfits. visa lite jävla stake och utsätt er själva för samma kritik innan ni dissar andras stil!</p><p></p><p>nej, cred till killen som vågar vara annorlunda och dessutom skiter i vad andra tycker!</p><p></p><p>/two cents</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 568621, member: 58561"] fattar du ens vad jag skriver? för det första har jag inte utnämnt mig själv till expert, jag undrar bara om din åsikt är att alla kläder som inte är fodrade och varma är fel för skidåkning? att du sen inte gillar hans outfit är en annan sak, men var glad för att inte alla ser likadana ut. han bryr sig nog inte om vad den är gjord i för material, i så fall hade han väl valt nåt annat? fattar inte hur så många orkar skriva skit i stil med "hur fan ser du ut". mest intressant är att alla såna jävla pajsare inte ens lagt upp sina egna outfits. visa lite jävla stake och utsätt er själva för samma kritik innan ni dissar andras stil! nej, cred till killen som vågar vara annorlunda och dessutom skiter i vad andra tycker! /two cents [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Langa upp er 09/10 outfit!
Tillbaka
Topp