Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd Head Kore 105
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DouglasM" data-source="post: 1199085" data-attributes="member: 171585"><p>Tjena, jag är 182 cm och har åkt på Salomon q105 som är 174 cm lång. Åker väldigt aggressivt och fort, den skidan hängde inte riktigt med. Blev intresserad av kore 105an, testade skidan i ett par dagar och var riktigt nöjd, vilken jävla skillnad. Dock kändes det ganska ovant för mig att åka på en längre skida (180) när jag åkt på 174. Köpte skidan och monterade bindningarna +1.5cm, det gjorde susen för mig då jag gillar att lattja lite också. Går att stå på riktigt bra i och utanför pisten. Otroligt rolig skida, aggressiv och mycket engergi. </p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DouglasM, post: 1199085, member: 171585"] Tjena, jag är 182 cm och har åkt på Salomon q105 som är 174 cm lång. Åker väldigt aggressivt och fort, den skidan hängde inte riktigt med. Blev intresserad av kore 105an, testade skidan i ett par dagar och var riktigt nöjd, vilken jävla skillnad. Dock kändes det ganska ovant för mig att åka på en längre skida (180) när jag åkt på 174. Köpte skidan och monterade bindningarna +1.5cm, det gjorde susen för mig då jag gillar att lattja lite också. Går att stå på riktigt bra i och utanför pisten. Otroligt rolig skida, aggressiv och mycket engergi. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd Head Kore 105
Tillbaka
Topp