Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Längd på allmountainskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="byn" data-source="post: 1295789" data-attributes="member: 163152"><p>Hej.</p><p>Du har åkt i 20 år skriver du och du skriver att du har blivit fegare med åren.</p><p>Vilken ålder har du uppnått?</p><p>Det skiljer sig mycket på olika skidor så det är svårt att säga vilka du ska ha.</p><p>Jag är 174 o kör på lite olika.</p><p>Slalomskida 165/65 o 172 /74 och 171/84 så det är lite olika. Har en lekskida / arbetskida168./88.</p><p></p><p>Beror också på vilken åkstil du har.</p><p>Svenskar har en benägenhet att köpa breda skidor vilket man inte gör i alperna lika mycket.</p><p>Jag jobbar som skidlärare i Italien o ingen på jobbet har över 75 mm.</p><p></p><p>Behöver veta lite mer.</p><p>Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="byn, post: 1295789, member: 163152"] Hej. Du har åkt i 20 år skriver du och du skriver att du har blivit fegare med åren. Vilken ålder har du uppnått? Det skiljer sig mycket på olika skidor så det är svårt att säga vilka du ska ha. Jag är 174 o kör på lite olika. Slalomskida 165/65 o 172 /74 och 171/84 så det är lite olika. Har en lekskida / arbetskida168./88. Beror också på vilken åkstil du har. Svenskar har en benägenhet att köpa breda skidor vilket man inte gör i alperna lika mycket. Jag jobbar som skidlärare i Italien o ingen på jobbet har över 75 mm. Behöver veta lite mer. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Längd på allmountainskida
Tillbaka
Topp