Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på bindningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_O" data-source="post: 30428" data-attributes="member: 30555"><p>Jag har blivit lite fundersam över hur lång man skall göra bindningen. </p><p></p><p>Skall hälen på pjäxan precis vara emot bakänden på bindningen, eller skall det vara ett lite mellanrum? (Jag menar innan man trycker ner pjäxan så att den sitter fast.) </p><p></p><p>För som det är nu så kan man efter att man tryckt av sig bindingen knappt få loss pjäxan från skidan, man kan skaka foten rättså mycket innan skidan lossnar. Kan detta bero på att bindningen är lite snålt justerad. Men om man gör den större, finns det risk att den påverkas negativt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_O, post: 30428, member: 30555"] Jag har blivit lite fundersam över hur lång man skall göra bindningen. Skall hälen på pjäxan precis vara emot bakänden på bindningen, eller skall det vara ett lite mellanrum? (Jag menar innan man trycker ner pjäxan så att den sitter fast.) För som det är nu så kan man efter att man tryckt av sig bindingen knappt få loss pjäxan från skidan, man kan skaka foten rättså mycket innan skidan lossnar. Kan detta bero på att bindningen är lite snålt justerad. Men om man gör den större, finns det risk att den påverkas negativt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på bindningen
Tillbaka
Topp