Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd på brädan....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jokkasin" data-source="post: 94350" data-attributes="member: 45075"><p>hej på er alla "experter"!</p><p></p><p>Jag hade ett inlägg på brädor här förut om santa cruz och nitro osv.</p><p>Tack för alla tips!!</p><p>Nu har jag hittat två alternativ på min nya bräda, en gnu altered genetics 162 från min kära syster i frankrike för 599 euro. gnun har waist 26cm, och jag med min 11:or passar den säkert bra. men nu har jag börjat fundera om igen, nu har jag börja tänka på en Santa cruz duo glx 166 som är 25.5 i waist och kostar 699 euro.Problemet jag funderar på är vad som skulle passa mej bäst när jag e 193cm lång och ska åka offpist mest. Gnun är den för kort?? Santa cruz är waisten för smal?? </p><p></p><p>Ps. jag tänkte montera fast palmer power link plattor om det blir Santan med burton C-60 bindningar</p><p></p><p>Tusen Tack!</p><p>mvh johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jokkasin, post: 94350, member: 45075"] hej på er alla "experter"! Jag hade ett inlägg på brädor här förut om santa cruz och nitro osv. Tack för alla tips!! Nu har jag hittat två alternativ på min nya bräda, en gnu altered genetics 162 från min kära syster i frankrike för 599 euro. gnun har waist 26cm, och jag med min 11:or passar den säkert bra. men nu har jag börjat fundera om igen, nu har jag börja tänka på en Santa cruz duo glx 166 som är 25.5 i waist och kostar 699 euro.Problemet jag funderar på är vad som skulle passa mej bäst när jag e 193cm lång och ska åka offpist mest. Gnun är den för kort?? Santa cruz är waisten för smal?? Ps. jag tänkte montera fast palmer power link plattor om det blir Santan med burton C-60 bindningar Tusen Tack! mvh johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd på brädan....
Tillbaka
Topp