Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd på brädan....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nordgren" data-source="post: 94352" data-attributes="member: 44831"><p>Ja, om du mest kör freeride så kan den gnun vara en aning för kort, men det är nog inte så farligt. Men däremot så skulle jag absolut tro att Cruzen är för smal.</p><p></p><p>Jag är själv 192cm och us12:or. Kör i dagsläget på en Burton floater som är 163 och 27,4 i waist.</p><p>Har funkat riktigt bra och jag kör mest offpist eller snabbt i pisten. Men jag ska i år byta upp mig till en bräda som är 169 lång och ungefär samma waist (blir 27,3 denna gång).</p><p>Det jag kan säga är att se till att inte få en för smal bräda för det är ju ett helvete om man får toe-drag!</p><p></p><p>Kolla på fler märken så hittar du säkert någon som är perfekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nordgren, post: 94352, member: 44831"] Ja, om du mest kör freeride så kan den gnun vara en aning för kort, men det är nog inte så farligt. Men däremot så skulle jag absolut tro att Cruzen är för smal. Jag är själv 192cm och us12:or. Kör i dagsläget på en Burton floater som är 163 och 27,4 i waist. Har funkat riktigt bra och jag kör mest offpist eller snabbt i pisten. Men jag ska i år byta upp mig till en bräda som är 169 lång och ungefär samma waist (blir 27,3 denna gång). Det jag kan säga är att se till att inte få en för smal bräda för det är ju ett helvete om man får toe-drag! Kolla på fler märken så hittar du säkert någon som är perfekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd på brädan....
Tillbaka
Topp