Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Dynafit STOKE
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 809137" data-attributes="member: 47499"><p>Spelar väl inte direkt någon roll hur bra han är. Ska skidan användas till "bra offpist-åk i högalpin terräng" och åkas i "hög fart" så är det skönt med lite extra längd. </p><p></p><p>Vore dock intressant med viktuppgifter på skidan. Googlade lite men hittade inget, kollade powdermags buyersguide och där var det enda dom sa \"lightweight\". Läste 1550g för 173cm men det vara tydligen osäkra källor. Vad skiljer det egentligen på 173 och 182cm. Tror knappast det är märkbart om man inte har några sjuka ambitioner och möjligtvis heter Greg hill.</p><p></p><p>Och klart man är konstig om man tävlar i aplinism, det finns ju liftar och är man dessutom fransk så är det kört!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 809137, member: 47499"] Spelar väl inte direkt någon roll hur bra han är. Ska skidan användas till "bra offpist-åk i högalpin terräng" och åkas i "hög fart" så är det skönt med lite extra längd. Vore dock intressant med viktuppgifter på skidan. Googlade lite men hittade inget, kollade powdermags buyersguide och där var det enda dom sa \"lightweight\". Läste 1550g för 173cm men det vara tydligen osäkra källor. Vad skiljer det egentligen på 173 och 182cm. Tror knappast det är märkbart om man inte har några sjuka ambitioner och möjligtvis heter Greg hill. Och klart man är konstig om man tävlar i aplinism, det finns ju liftar och är man dessutom fransk så är det kört! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Dynafit STOKE
Tillbaka
Topp