Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Gotama?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 507356" data-attributes="member: 83225"><p>Låter som att grabarna har mycket vettigt att komma med här. Men om vi bara ska fokusera på ursprungsfrågan om längd så kommer mina synpunkter här...</p><p></p><p>Som nöjd ägare av ett par 190 gotama kan jag bara säga att skidan är ganska lättåkt, trots sin längd. Jag har tyvärr inte hunnit prova den i skog än men i pisten svängar den mycket lätt och är väldigt smidig att hantera. Jag reagerade dessutom på att den är väldigt lätt, ja kör med jester på den, och det märks tydligt när man bär omkring på den. Detta borde ju underlätta vid kortsväng i skogen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 507356, member: 83225"] Låter som att grabarna har mycket vettigt att komma med här. Men om vi bara ska fokusera på ursprungsfrågan om längd så kommer mina synpunkter här... Som nöjd ägare av ett par 190 gotama kan jag bara säga att skidan är ganska lättåkt, trots sin längd. Jag har tyvärr inte hunnit prova den i skog än men i pisten svängar den mycket lätt och är väldigt smidig att hantera. Jag reagerade dessutom på att den är väldigt lätt, ja kör med jester på den, och det märks tydligt när man bär omkring på den. Detta borde ju underlätta vid kortsväng i skogen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Gotama?
Tillbaka
Topp