Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Gotama?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 507359" data-attributes="member: 12630"><p>Kan du inte låna eller hyra några olika för att testa? Om jag var osäker skulle jag göra det. Tänk även på att det inte bara är skidans mått som gör att den känns smidig eller inte. Flex, spann, skärning osv. har en del inverkan. Gotama känns ganska mycket mer lekfull än Mantra trots bredden, tror det har att göra med all metall i Mantra som ger en styvare skida.</p><p></p><p>Det finns ju även lite udda skidor som t ex. Icelantic som ska vara skogsinriktade. Inte testat och vet inget om kvalitet men har läst att de ska vara trevliga att åka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 507359, member: 12630"] Kan du inte låna eller hyra några olika för att testa? Om jag var osäker skulle jag göra det. Tänk även på att det inte bara är skidans mått som gör att den känns smidig eller inte. Flex, spann, skärning osv. har en del inverkan. Gotama känns ganska mycket mer lekfull än Mantra trots bredden, tror det har att göra med all metall i Mantra som ger en styvare skida. Det finns ju även lite udda skidor som t ex. Icelantic som ska vara skogsinriktade. Inte testat och vet inget om kvalitet men har läst att de ska vara trevliga att åka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Gotama?
Tillbaka
Topp