Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
längd på jibb skis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ogga90" data-source="post: 855456" data-attributes="member: 121207"><p>Tjena!</p><p>tänkte köpa mig ett par nya skis men är lite osäker på längden.. är cirka 185 lång och skidorna jag har kollat på var 184cm, ska enbart använda dom till att jibba så om jag förstått det rätt så ska man ha rätt långa skidor då..</p><p>Tror ni det kommer fungera bra med den längden? skidorna är ett par Line Stepup om det har någon betydelse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ogga90, post: 855456, member: 121207"] Tjena! tänkte köpa mig ett par nya skis men är lite osäker på längden.. är cirka 185 lång och skidorna jag har kollat på var 184cm, ska enbart använda dom till att jibba så om jag förstått det rätt så ska man ha rätt långa skidor då.. Tror ni det kommer fungera bra med den längden? skidorna är ett par Line Stepup om det har någon betydelse. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
längd på jibb skis
Tillbaka
Topp