Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på katana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 822273" data-attributes="member: 80520"><p>Jag skulle rekommendera att ta de kortare skidorna, helt enkelt för att jag personligen föredrar det. Jag håller mig gärna på skidor som är ungefär lika långa som jag själv, tycker det är mer allround. De är något smidigare, något lättare, men det är inte heller något problem att åka stora och snabba svängar på ett par något kortare skidor heller. Om du mest ska åka i sverige har jag svårt att tänka mig att du behöver den extra längden för "puderflyt of d00m" också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 822273, member: 80520"] Jag skulle rekommendera att ta de kortare skidorna, helt enkelt för att jag personligen föredrar det. Jag håller mig gärna på skidor som är ungefär lika långa som jag själv, tycker det är mer allround. De är något smidigare, något lättare, men det är inte heller något problem att åka stora och snabba svängar på ett par något kortare skidor heller. Om du mest ska åka i sverige har jag svårt att tänka mig att du behöver den extra längden för "puderflyt of d00m" också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på katana
Tillbaka
Topp