Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på max trix skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="claeshgr" data-source="post: 96694" data-attributes="member: 46514"><p>Hej gott folk,</p><p>har införskaffat (eller fått för den delen) ett par mad trix skidor. </p><p>Jag är cirka 178 cm lång..men väger ynka 60 kg. så då är frågan om jag klarar mig på mina 163 cm skidor, eller om jag ska byta dem mot ett par som är 181 cm. Det är väldigt stor längdskillnad jag vet men det är det enda stadium har att erbjuda. Som sagt jag är väldigt lätt så på så sätt behöver jag inga långa skidor direkt.</p><p>Jag åker en del offpist, så det ska ju funka för det. Annars kör jag även gärna i parken och hoppar då lite mindre hopp...men man vill ju kunna utvecklas och hoppa på lite större också självklart.</p><p>tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="claeshgr, post: 96694, member: 46514"] Hej gott folk, har införskaffat (eller fått för den delen) ett par mad trix skidor. Jag är cirka 178 cm lång..men väger ynka 60 kg. så då är frågan om jag klarar mig på mina 163 cm skidor, eller om jag ska byta dem mot ett par som är 181 cm. Det är väldigt stor längdskillnad jag vet men det är det enda stadium har att erbjuda. Som sagt jag är väldigt lätt så på så sätt behöver jag inga långa skidor direkt. Jag åker en del offpist, så det ska ju funka för det. Annars kör jag även gärna i parken och hoppar då lite mindre hopp...men man vill ju kunna utvecklas och hoppa på lite större också självklart. tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på max trix skidor
Tillbaka
Topp