Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på mina Head???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kimbadar" data-source="post: 111120" data-attributes="member: 45124"><p>Tjenare, tänkte hjälpa dig lite på traven, kör själv på Mojon 176 cm och är själv strax över 170 cm och de funkar så jäkla bra!. Lite tunga med MadTrix bindningen men misstänker att du får med Tyriola LD12 . Kanske är lättare vad vet jag. Men till saken, som sagt kör på 176 har monterat bindningen typ 40-60 och de funkar skit bra,! Så jag skulle nog satsa på 186:an och montera på samma sätt som jag, funkar skit bra i pist (Så länge det inte finns någon is) bra i parken och grymt bra i Offpisten! Hoppas detta hjälper dig (om du inte redan köpt.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kimbadar, post: 111120, member: 45124"] Tjenare, tänkte hjälpa dig lite på traven, kör själv på Mojon 176 cm och är själv strax över 170 cm och de funkar så jäkla bra!. Lite tunga med MadTrix bindningen men misstänker att du får med Tyriola LD12 . Kanske är lättare vad vet jag. Men till saken, som sagt kör på 176 har monterat bindningen typ 40-60 och de funkar skit bra,! Så jag skulle nog satsa på 186:an och montera på samma sätt som jag, funkar skit bra i pist (Så länge det inte finns någon is) bra i parken och grymt bra i Offpisten! Hoppas detta hjälper dig (om du inte redan köpt.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på mina Head???
Tillbaka
Topp