Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Mojo 94
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Addicted_since_99" data-source="post: 601413" data-attributes="member: 74813"><p>Jo jag har åkt en hel del de senaste 10 åren. Snitt 20-30 dagar per år kanske. Men nästan bara telis dock. Mina Mojo 90 tycker jag nästan känns korta i vissa fören men det kan vara så att jag monterat bindningen lite långt fram. Innan dom hade jag ett par Monster 70 på 177 cm så jag är van med lite längre skidor. </p><p></p><p>Jag vill ha ett par skidor som går att ösa på med i de flesta offpistfören. Jag tror att jag tack vare telisåkningen har bra balans och position på skidorna. Jag har inga problem att emellanåt köra några "fulsvängar" :O) på telisarna med mina mjuka halvnummerförstora Scarapa T2. Jag är mest rädd att det ska kännas för instängt i dom Head Vector 100 jag tänkt köpa också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Addicted_since_99, post: 601413, member: 74813"] Jo jag har åkt en hel del de senaste 10 åren. Snitt 20-30 dagar per år kanske. Men nästan bara telis dock. Mina Mojo 90 tycker jag nästan känns korta i vissa fören men det kan vara så att jag monterat bindningen lite långt fram. Innan dom hade jag ett par Monster 70 på 177 cm så jag är van med lite längre skidor. Jag vill ha ett par skidor som går att ösa på med i de flesta offpistfören. Jag tror att jag tack vare telisåkningen har bra balans och position på skidorna. Jag har inga problem att emellanåt köra några "fulsvängar" :O) på telisarna med mina mjuka halvnummerförstora Scarapa T2. Jag är mest rädd att det ska kännas för instängt i dom Head Vector 100 jag tänkt köpa också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Mojo 94
Tillbaka
Topp