Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Nordica Patron
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gargen" data-source="post: 1058322" data-attributes="member: 143943"><p>Jag e 179cm och 70kg (men ganska tung ryggsäck när jag åker pga hudar, lavingrejjer och kameraväska)</p><p>Har kört ca 10 veckor på dem i 185cm-längden och kan inte annat säga än att de e grymma skidor!</p><p>Ang längden så upplevde jag dem som ganska korta, framför allt när jag monterade bindningen 2.5cm från center. </p><p>Hade jag köpt skidan på nytt hade jag inte tvekat på att ta 193cm varianten, har dock inte åkt på den.</p><p>Ps. Ingen metall alls.</p><p></p><p>/Garg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gargen, post: 1058322, member: 143943"] Jag e 179cm och 70kg (men ganska tung ryggsäck när jag åker pga hudar, lavingrejjer och kameraväska) Har kört ca 10 veckor på dem i 185cm-längden och kan inte annat säga än att de e grymma skidor! Ang längden så upplevde jag dem som ganska korta, framför allt när jag monterade bindningen 2.5cm från center. Hade jag köpt skidan på nytt hade jag inte tvekat på att ta 193cm varianten, har dock inte åkt på den. Ps. Ingen metall alls. /Garg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Nordica Patron
Tillbaka
Topp