Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på off-pist-skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowcat" data-source="post: 477438" data-attributes="member: 16607"><p>Till Utter: Har inte provat Pro Rider, men det är förstås ett alternativ. Tänkte bara att Mythic är ok även om det bara ligger lite snö, dvs mer pistlikt, vilket det kan vara ibland här i norden. På så sätt blir det ju en skida med lite sväng, trots att den inte är optimal för carving, samtidigt som den är bra off-pist. Och så är det förstås en prisfråga... Har du testat de båda alternativen?</p><p></p><p>Till Snowgod: Satsar nog på en längre variant då....men 180cm låter långt. Min pistskida är 155cm och jag stortrivs med den, trots att jag definitivt inte är klen. Men det är klart för att surfa runt på snön behövs ju en större yta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowcat, post: 477438, member: 16607"] Till Utter: Har inte provat Pro Rider, men det är förstås ett alternativ. Tänkte bara att Mythic är ok även om det bara ligger lite snö, dvs mer pistlikt, vilket det kan vara ibland här i norden. På så sätt blir det ju en skida med lite sväng, trots att den inte är optimal för carving, samtidigt som den är bra off-pist. Och så är det förstås en prisfråga... Har du testat de båda alternativen? Till Snowgod: Satsar nog på en längre variant då....men 180cm låter långt. Min pistskida är 155cm och jag stortrivs med den, trots att jag definitivt inte är klen. Men det är klart för att surfa runt på snön behövs ju en större yta... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på off-pist-skidorna?
Tillbaka
Topp