Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
längd på offpistlagg, Gotama?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandgren2" data-source="post: 143001" data-attributes="member: 52651"><p>Tjoo</p><p>Ska kolla upp skidor åt farsan :P haha, men jag e ju brädåkare så ja vet inte ett smack =/</p><p>Han e inne på ett par Gotama, men vi bråkar om längd, ja läste nån grej här på forumet å kom fram till att han ska ha ett par skidor som är 195cm (plus minus fem) han e 185cm, 90pannor, erfaren åkare som kör på stöckli och salomon rejserprylar i pisten.</p><p>Mestadels svensk åkning. Vi bråkar om längden, jag tror på iaf 190cm eftersom han bara ska köra med dem offpist, men han tkr de är onödigt för svenska förhållanden??? hjälp nån som vet</p><p>:P hehe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandgren2, post: 143001, member: 52651"] Tjoo Ska kolla upp skidor åt farsan :P haha, men jag e ju brädåkare så ja vet inte ett smack =/ Han e inne på ett par Gotama, men vi bråkar om längd, ja läste nån grej här på forumet å kom fram till att han ska ha ett par skidor som är 195cm (plus minus fem) han e 185cm, 90pannor, erfaren åkare som kör på stöckli och salomon rejserprylar i pisten. Mestadels svensk åkning. Vi bråkar om längden, jag tror på iaf 190cm eftersom han bara ska köra med dem offpist, men han tkr de är onödigt för svenska förhållanden??? hjälp nån som vet :P hehe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
längd på offpistlagg, Gotama?
Tillbaka
Topp