Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på offpistskidor, Kuro 185 eller 195
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axx" data-source="post: 604759" data-attributes="member: 57527"><p>Jag ska köpa ett par Kuro men har blivit osäker på vilken längd jag ska välja, var först inne på 185cm men många pratar för 195orna.</p><p></p><p>Jag väger 70 kg, är 187 lång, har tidigare gjort en säsong och ska iväg till Chamonix 2 månader i vinter.</p><p></p><p>Skidorna jag har nu är ett par Mantra 184 och den längden har varit bra men har aldrig gillat att köra mantran i skogen.</p><p></p><p>Kuron kommer jag köra så ofta jag får tillfälle och de kommer användas i skog, på öppna ytor mm.</p><p>Blir 195 jobbigt att åka med i skogen?</p><p>Det verkar inte varit så många som klagat på att 185an från förra året inte varit fartstabil nog..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axx, post: 604759, member: 57527"] Jag ska köpa ett par Kuro men har blivit osäker på vilken längd jag ska välja, var först inne på 185cm men många pratar för 195orna. Jag väger 70 kg, är 187 lång, har tidigare gjort en säsong och ska iväg till Chamonix 2 månader i vinter. Skidorna jag har nu är ett par Mantra 184 och den längden har varit bra men har aldrig gillat att köra mantran i skogen. Kuron kommer jag köra så ofta jag får tillfälle och de kommer användas i skog, på öppna ytor mm. Blir 195 jobbigt att åka med i skogen? Det verkar inte varit så många som klagat på att 185an från förra året inte varit fartstabil nog.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på offpistskidor, Kuro 185 eller 195
Tillbaka
Topp