Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på offpistskidor, Kuro 185 eller 195
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 604760" data-attributes="member: 14475"><p>på 70kg skulle jag inte ha längre skidor än 185...</p><p></p><p>men det handlar egentligen mest om din egen teknik, bedömer du att du är en riktigt duktig åkare som klarar av 195 utan att vara begränsad så köp den, annars inte =)</p><p></p><p>(själv har jag väl ok teknik men ogillar för långa skidor då jag åker mer lekfullt, har istället köpt en styv och vridstyv skida som är kortare... men det är som allroundskida, hmm, det här sista kanske mest blev snurrigt så du kanske kan bortse från det =) )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 604760, member: 14475"] på 70kg skulle jag inte ha längre skidor än 185... men det handlar egentligen mest om din egen teknik, bedömer du att du är en riktigt duktig åkare som klarar av 195 utan att vara begränsad så köp den, annars inte =) (själv har jag väl ok teknik men ogillar för långa skidor då jag åker mer lekfullt, har istället köpt en styv och vridstyv skida som är kortare... men det är som allroundskida, hmm, det här sista kanske mest blev snurrigt så du kanske kan bortse från det =) ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på offpistskidor, Kuro 185 eller 195
Tillbaka
Topp