Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på puderskidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 948715" data-attributes="member: 13863"><p>@AdamClaesson</p><p>Näe ... jag menade att jag mer än en gång trampat i klaveret och ödmjukt fått svälja tungan när det på ett mer eller mindre brutalt sätt visat sig att jag inte fattat något ... men det tycker jag inte har något med denna tråd att göra (för min del alltså ...).</p><p></p><p>Ja, tyvärr finns det en hel del personer som är anställda både av tillverkare, agenturer och jobbar i butik som rent ut sagt är så fulla med "bullshit" att det stinker ... men det är klart, de kanske bara anpassar sig till sin marknad som vill ha enkla raka svar på komplexa frågor, de kanske bara är smarta affärsmän?</p><p></p><p>För övrigt är Nojlas (som jobbar i skidindustrin) svar utmärkt och det är kanske något liknande jag borde tryckt ut direkt ... (men vete 17 om det hjälpt)!</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 948715, member: 13863"] @AdamClaesson Näe ... jag menade att jag mer än en gång trampat i klaveret och ödmjukt fått svälja tungan när det på ett mer eller mindre brutalt sätt visat sig att jag inte fattat något ... men det tycker jag inte har något med denna tråd att göra (för min del alltså ...). Ja, tyvärr finns det en hel del personer som är anställda både av tillverkare, agenturer och jobbar i butik som rent ut sagt är så fulla med "bullshit" att det stinker ... men det är klart, de kanske bara anpassar sig till sin marknad som vill ha enkla raka svar på komplexa frågor, de kanske bara är smarta affärsmän? För övrigt är Nojlas (som jobbar i skidindustrin) svar utmärkt och det är kanske något liknande jag borde tryckt ut direkt ... (men vete 17 om det hjälpt)! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på puderskidor!
Tillbaka
Topp