Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på puderskidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 948725" data-attributes="member: 1008"><p>Jag är lite överraskad att du känner att du behöver komma som en riddare i skinande rustning här Adam. Trådskaparen ställde en fråga som man inte (med de parametrarna som gavs) ge ett rakt svar på. Detta förklarades och han ombads använda sökfunktionen som finns där av en anledning (och som omnämns i reglerna man klickar i att man har läst när man registrerar sig på Freeride). För att kunna tänka över frågeställningen och sedan kanske veta vad han egentligen vill veta. Istället så tar inte TS åt sig överhuvudtaget och ignorerar helt enkelt svaren och ställer samma fråga igen. Bara för att få samma svar igen.</p><p></p><p>Det är absolut inget illa menat gentemot TS utan handlar bara om att man inte kan ge ett svar med den infon vi har fått och det är många (mig inräknat) som inte vill ge ett svar utan att känna att vi gett ett bra/ärligt svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 948725, member: 1008"] Jag är lite överraskad att du känner att du behöver komma som en riddare i skinande rustning här Adam. Trådskaparen ställde en fråga som man inte (med de parametrarna som gavs) ge ett rakt svar på. Detta förklarades och han ombads använda sökfunktionen som finns där av en anledning (och som omnämns i reglerna man klickar i att man har läst när man registrerar sig på Freeride). För att kunna tänka över frågeställningen och sedan kanske veta vad han egentligen vill veta. Istället så tar inte TS åt sig överhuvudtaget och ignorerar helt enkelt svaren och ställer samma fråga igen. Bara för att få samma svar igen. Det är absolut inget illa menat gentemot TS utan handlar bara om att man inte kan ge ett svar med den infon vi har fått och det är många (mig inräknat) som inte vill ge ett svar utan att känna att vi gett ett bra/ärligt svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på puderskidor!
Tillbaka
Topp