Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Seth?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hjulbult" data-source="post: 412340" data-attributes="member: 13199"><p>Går å hitta DUKES för neråt 300Euro om man bara letar lite, å tro mig jag har letat igenom de flesta skidsajter jag kunnat hitta de senaste veckorna. Men det tillkommer ju alltid lite frakt så klart. Surt att det ska va en massa tull å annat om man vill handla från USA, det är overthere som de verkligt bra priserna finns.</p><p></p><p>Går dock hitta fynd i Europa också, men det gäller som sagt att leta.</p><p></p><p>/JN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hjulbult, post: 412340, member: 13199"] Går å hitta DUKES för neråt 300Euro om man bara letar lite, å tro mig jag har letat igenom de flesta skidsajter jag kunnat hitta de senaste veckorna. Men det tillkommer ju alltid lite frakt så klart. Surt att det ska va en massa tull å annat om man vill handla från USA, det är overthere som de verkligt bra priserna finns. Går dock hitta fynd i Europa också, men det gäller som sagt att leta. /JN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på Seth?
Tillbaka
Topp