Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på skidor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 133029"><p>varför svamlar allla om hur lång han är? I det här fallet (195cm/70 kg) så betyder det att han troligtvis inte är byggd som en bodybuilder och därigenom inte har kraft nog (kanske?) för långa skidor tänkta för stora och TUNGA åkare. PE:n inte finns i längre än 179 så han ska självklart ha det eftersom det inte är särskilt mycket i sig. </p><p></p><p>Glöm bort alla idéer om skidåkarenslängd kontra skidlängd snälla ! </p><p>I <a href="http://www.freeride.nu/content/92/" target="_blank">http://www.freeride.nu/content/92/</a> finns ingen parameter för åkarens längd och varför ? Jo för den är utan betydelse...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 133029"] varför svamlar allla om hur lång han är? I det här fallet (195cm/70 kg) så betyder det att han troligtvis inte är byggd som en bodybuilder och därigenom inte har kraft nog (kanske?) för långa skidor tänkta för stora och TUNGA åkare. PE:n inte finns i längre än 179 så han ska självklart ha det eftersom det inte är särskilt mycket i sig. Glöm bort alla idéer om skidåkarenslängd kontra skidlängd snälla ! I [URL]http://www.freeride.nu/content/92/[/URL] finns ingen parameter för åkarens längd och varför ? Jo för den är utan betydelse... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på skidor...
Tillbaka
Topp