Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
längd på skidorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R4ll3" data-source="post: 54044" data-attributes="member: 29959"><p>Tja!</p><p>Det där med längd e väldigt indviduellt. E du duktig o stark så rekomenderar jag att du plockar upp dom i lite längre längd även twintip. Jag e typ 175 o väger 60 o har ett par vpro som e 170 o dom e hur roliga som helst o man kan rotera mycket utan några större problem. Plus att när dom e lite längre så blir dom lite roligare att ha till annat än bara parken. O så ser det ju löjligt ut med korta skidor :=))))</p><p>Ha en fin säsong!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R4ll3, post: 54044, member: 29959"] Tja! Det där med längd e väldigt indviduellt. E du duktig o stark så rekomenderar jag att du plockar upp dom i lite längre längd även twintip. Jag e typ 175 o väger 60 o har ett par vpro som e 170 o dom e hur roliga som helst o man kan rotera mycket utan några större problem. Plus att när dom e lite längre så blir dom lite roligare att ha till annat än bara parken. O så ser det ju löjligt ut med korta skidor :=)))) Ha en fin säsong! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
längd på skidorna
Tillbaka
Topp