Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bl0ckm0ng0t" data-source="post: 604387"><p>Du tror inte att det är bättre att posta under Jibb-Skidor istället och kanske ange hur du åker och var du tänkt åka med dem vad och vilka skidor osv SOM MAN SKA ENLIGT STICKYN, så kanske du får trevligare svar än det här.SEn så var det nästa del av det du borde läst i stickyn och sökt osv balahablah:</p><p><a href="https://www.freeride.se/content/92/" target="_blank">https://www.freeride.se/content/92/</a></p><p></p><p>för övrigt är båda skiodrna för korta och för små för offpist om du nu på allvar postade under freeride forumdelen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bl0ckm0ng0t, post: 604387"] Du tror inte att det är bättre att posta under Jibb-Skidor istället och kanske ange hur du åker och var du tänkt åka med dem vad och vilka skidor osv SOM MAN SKA ENLIGT STICKYN, så kanske du får trevligare svar än det här.SEn så var det nästa del av det du borde läst i stickyn och sökt osv balahablah: [URL]https://www.freeride.se/content/92/[/URL] för övrigt är båda skiodrna för korta och för små för offpist om du nu på allvar postade under freeride forumdelen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd på skidorna?
Tillbaka
Topp