Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Skiz!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibber_Skiz" data-source="post: 405651" data-attributes="member: 80513"><p>Tjena, jag har ju hört att man ska ha sina skidor lika långa som sin längd, men jag har ingen aning om det är sant, Jag är ca 180 men jag har skidor som är 158.. han jag köpte hos , Team sportia sa att dom skulle vara kortare än dom hade, och det fanns bara 178 och 158, jag ba, men några jag känner säger att dom ska vara kortare, då sa han att det är falskt, kortare är bättre ätt hoppa, snurra med medans längre ger liiiite bättre stabilitet, är detta sant ?, Har ett par Völkl Dogen , förra årets,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibber_Skiz, post: 405651, member: 80513"] Tjena, jag har ju hört att man ska ha sina skidor lika långa som sin längd, men jag har ingen aning om det är sant, Jag är ca 180 men jag har skidor som är 158.. han jag köpte hos , Team sportia sa att dom skulle vara kortare än dom hade, och det fanns bara 178 och 158, jag ba, men några jag känner säger att dom ska vara kortare, då sa han att det är falskt, kortare är bättre ätt hoppa, snurra med medans längre ger liiiite bättre stabilitet, är detta sant ?, Har ett par Völkl Dogen , förra årets, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Skiz!
Tillbaka
Topp