Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på stavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 456868" data-attributes="member: 53337"><p>det blir lättare med kortare stavar, dom är inte i vägen lika mycket..</p><p>många skiter ju i stavarna eftersom att dom inte fyller någon funktion i parken alls.. dom flesta jibbers vet ju inte ens hur man ska använda dom.. så de är bara att köra utan eller korta ner dom, blir lättast så.</p><p></p><p>men självklart är det ju inget fel på att ha långa stavar, men ser lätt osmidigt och klumpigt ut med långa stavar.. haha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 456868, member: 53337"] det blir lättare med kortare stavar, dom är inte i vägen lika mycket.. många skiter ju i stavarna eftersom att dom inte fyller någon funktion i parken alls.. dom flesta jibbers vet ju inte ens hur man ska använda dom.. så de är bara att köra utan eller korta ner dom, blir lättast så. men självklart är det ju inget fel på att ha långa stavar, men ser lätt osmidigt och klumpigt ut med långa stavar.. haha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på stavar
Tillbaka
Topp