Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på stavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maximilliam" data-source="post: 456873" data-attributes="member: 58808"><p>asså om du sak shredda pudret suger de ju med korta stava du ska du ha fett langa typ nästan längre än så att armbågaran är vinklade 90 grader när du håller dom rakt ner. men om du ska shredda parken kan du ja köra med typ lite mindre än 45 grader i samma stälning. då går dom å använda lite utanför. en gång hade ja så att dom precis nudda marken när ja hade armarna rakt ner de va gött i luften men sög annars, å hjälpter inte så myckte med stbliliteten i inrunnet å lingning då kam man lika gäran köra utan men 90 cm lite mindra brukar vara lagom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maximilliam, post: 456873, member: 58808"] asså om du sak shredda pudret suger de ju med korta stava du ska du ha fett langa typ nästan längre än så att armbågaran är vinklade 90 grader när du håller dom rakt ner. men om du ska shredda parken kan du ja köra med typ lite mindre än 45 grader i samma stälning. då går dom å använda lite utanför. en gång hade ja så att dom precis nudda marken när ja hade armarna rakt ner de va gött i luften men sög annars, å hjälpter inte så myckte med stbliliteten i inrunnet å lingning då kam man lika gäran köra utan men 90 cm lite mindra brukar vara lagom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på stavar
Tillbaka
Topp