Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på telisskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 5315" data-attributes="member: 9655"><p>Har också den erfarenheten att på ett par telislagg måste man lägga på några centimeter längre än om man åker med fast häl. Själv kör jag på 187 och är strax under 1 o 80. Känner att det inte skulle funka att köra med ett par styvare skidor än dem jag har nu. Kör på x-scream 9. Hade jag haft hälen fast hade jag gått ner till 179 och köpt "de gule".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 5315, member: 9655"] Har också den erfarenheten att på ett par telislagg måste man lägga på några centimeter längre än om man åker med fast häl. Själv kör jag på 187 och är strax under 1 o 80. Känner att det inte skulle funka att köra med ett par styvare skidor än dem jag har nu. Kör på x-scream 9. Hade jag haft hälen fast hade jag gått ner till 179 och köpt "de gule". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på telisskida?
Tillbaka
Topp