Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på twintips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 20100" data-attributes="member: 23029"><p>beror på vad de är för typ av twins. om du ska ha dom enbart i parken så ska dom nog vara lite kortare än dig. om du ska ha ett par mer allsidiga twins, typ K2 enemy lr nåt, så skulle jag sattsa på ett apr som är lika långa som dig själv, för o få mer fartstabilitet.... menmen, jag kör på ett par 180cm, är själv 183, men jag har växt lite sen jag skaffade dom..menmen, som sagt de beror på vad du ska ha dom till o vad de är för typ av twin...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 20100, member: 23029"] beror på vad de är för typ av twins. om du ska ha dom enbart i parken så ska dom nog vara lite kortare än dig. om du ska ha ett par mer allsidiga twins, typ K2 enemy lr nåt, så skulle jag sattsa på ett apr som är lika långa som dig själv, för o få mer fartstabilitet.... menmen, jag kör på ett par 180cm, är själv 183, men jag har växt lite sen jag skaffade dom..menmen, som sagt de beror på vad du ska ha dom till o vad de är för typ av twin... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på twintips?
Tillbaka
Topp