Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Längd på twintipskidor till 7-åring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Janitor" data-source="post: 1049467" data-attributes="member: 150733"><p>Tack för snabb återkoppling caketheday!</p><p></p><p>Vad det gäller ångesten så är väl den konstant, det är bara orsakerna som förändras? Som handlare själv i en liten stad så går retur bort, byte av längd är nog så långt som jag vågar sträcka mig.</p><p></p><p>Men som du säger så kan nog 125 cm bli lite väl kort. Kontrollerade med förra årets skidor och den effektiva längden på dessa twintips var kortare än de skidor han har idag (120cm pistmodell).</p><p></p><p>Jag är rätt säker att han vill hänga i parken men jag kommer att tvinga honom till pisten för att nöta grunderna, så jag gissar 70/30 i fördelning mellan pist och park. Påverkar detta valet något?</p><p></p><p>/Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Janitor, post: 1049467, member: 150733"] Tack för snabb återkoppling caketheday! Vad det gäller ångesten så är väl den konstant, det är bara orsakerna som förändras? Som handlare själv i en liten stad så går retur bort, byte av längd är nog så långt som jag vågar sträcka mig. Men som du säger så kan nog 125 cm bli lite väl kort. Kontrollerade med förra årets skidor och den effektiva längden på dessa twintips var kortare än de skidor han har idag (120cm pistmodell). Jag är rätt säker att han vill hänga i parken men jag kommer att tvinga honom till pisten för att nöta grunderna, så jag gissar 70/30 i fördelning mellan pist och park. Påverkar detta valet något? /Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Längd på twintipskidor till 7-åring
Tillbaka
Topp