Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 146774" data-attributes="member: 46762"><p>Du skall absolut inte ha 177:an om du har några förhoppningar om puder! Hellre för långt än för kort! Iofs är du jäkligt lätt, så du tänkte säkert på det och kom fram till 177, men jag skulle lätt ta nästa längd. Du kommer tycka att skida är lite bökig i början men när du har lärt dig skidan kommer du inte ångra att du tog lite längre, eftersom du kommer få tillbaka så mycket i skidåkningen i form av stabilitet. Sen så gör ju en längre skida i parken att du landar lite stabilare. Och sen så är det ju så mycket snyggare!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 146774, member: 46762"] Du skall absolut inte ha 177:an om du har några förhoppningar om puder! Hellre för långt än för kort! Iofs är du jäkligt lätt, så du tänkte säkert på det och kom fram till 177, men jag skulle lätt ta nästa längd. Du kommer tycka att skida är lite bökig i början men när du har lärt dig skidan kommer du inte ångra att du tog lite längre, eftersom du kommer få tillbaka så mycket i skidåkningen i form av stabilitet. Sen så gör ju en längre skida i parken att du landar lite stabilare. Och sen så är det ju så mycket snyggare! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Tillbaka
Topp