Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nomme" data-source="post: 146776" data-attributes="member: 35143"><p>Neej, inte för kort.. precis som "Carled" sa "Du skall absolut inte ha 177:an om du har några förhoppningar om puder! Hellre för långt än för kort!".. om jag var du så hade jag spanat in 184:an istället. Det beror iof på hur erfaren åkare du är också men en längre skida blir nog roligare i pudern å stabilare i pisten.</p><p></p><p>Jag kör på ett par dynastar som är 186 och jag är bara 178 lång och väger ungefär lika mycke som dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nomme, post: 146776, member: 35143"] Neej, inte för kort.. precis som "Carled" sa "Du skall absolut inte ha 177:an om du har några förhoppningar om puder! Hellre för långt än för kort!".. om jag var du så hade jag spanat in 184:an istället. Det beror iof på hur erfaren åkare du är också men en längre skida blir nog roligare i pudern å stabilare i pisten. Jag kör på ett par dynastar som är 186 och jag är bara 178 lång och väger ungefär lika mycke som dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Tillbaka
Topp