Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dann-e" data-source="post: 146780"><p>Det beror väll på hur pass duktig du är på att köra park! Om du är skitduktig och sätter alla trick fint så är nog den längre bättre, en längre skida är nog lite mer svårhanterlig men stabilare. Den kortare modellen är säkert lättare att snurra med och så men komemr nog inte bli lika stabil i stora luft färder och landningar. Rätta mig om jag har fel!</p><p></p><p>185 är ju bara 5 cm längre än dig själv och det är inte mkt! Jag skulle absolut kört på 185 i ditt läge!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dann-e, post: 146780"] Det beror väll på hur pass duktig du är på att köra park! Om du är skitduktig och sätter alla trick fint så är nog den längre bättre, en längre skida är nog lite mer svårhanterlig men stabilare. Den kortare modellen är säkert lättare att snurra med och så men komemr nog inte bli lika stabil i stora luft färder och landningar. Rätta mig om jag har fel! 185 är ju bara 5 cm längre än dig själv och det är inte mkt! Jag skulle absolut kört på 185 i ditt läge! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Tillbaka
Topp