Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dallan" data-source="post: 146784" data-attributes="member: 35502"><p>Förstår inte riktigt heller hur ni har tänkt angående killens vikt, han är lång men väger som en fluga, jag tycker nog inte att du ska ta längre än 177 om du inte har laddat upp med en kur bola och ska börja 5 dagar i veckan.</p><p>Tycker att man bör väga runt 70+ OM man inte är en extremt aggresiv åkare med mycket muskler för sin kroppsvikt.</p><p></p><p>Ta 177:an jag tror du kommer uppfatta 185:an som alldeles för svårsvängd i pisten annars och om du ska göra butters och dylikt, du kommer troligtvis inte heller kunna olla med en så "styv" twintip i den långa längden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dallan, post: 146784, member: 35502"] Förstår inte riktigt heller hur ni har tänkt angående killens vikt, han är lång men väger som en fluga, jag tycker nog inte att du ska ta längre än 177 om du inte har laddat upp med en kur bola och ska börja 5 dagar i veckan. Tycker att man bör väga runt 70+ OM man inte är en extremt aggresiv åkare med mycket muskler för sin kroppsvikt. Ta 177:an jag tror du kommer uppfatta 185:an som alldeles för svårsvängd i pisten annars och om du ska göra butters och dylikt, du kommer troligtvis inte heller kunna olla med en så "styv" twintip i den långa längden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd på Völkl Karma
Tillbaka
Topp