Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd salomon burner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeez" data-source="post: 542069" data-attributes="member: 77245"><p>varför just en salomon burner? jag provade den under testhelgen i åre och tyckte inte den var något specielt... bataleon jam som jag provade samma dag var mycket roligare, snabbare kant till kant och hade bättre isgrepp.</p><p></p><p> om det är just stora brädor du söker kolla in bataleon undisputable (baserat på min upplevelse med jammen) och rossignol jones (baserat på att alla som jag pratat med som har provat den säger att den äger)</p><p></p><p>för att svara på din fråga: jag skulle valt 66'an. 72'an känns som alldeles för mycket bräda, men så är jag lite kortare och lite lättare än dig också...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeez, post: 542069, member: 77245"] varför just en salomon burner? jag provade den under testhelgen i åre och tyckte inte den var något specielt... bataleon jam som jag provade samma dag var mycket roligare, snabbare kant till kant och hade bättre isgrepp. om det är just stora brädor du söker kolla in bataleon undisputable (baserat på min upplevelse med jammen) och rossignol jones (baserat på att alla som jag pratat med som har provat den säger att den äger) för att svara på din fråga: jag skulle valt 66'an. 72'an känns som alldeles för mycket bräda, men så är jag lite kortare och lite lättare än dig också... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Längd salomon burner?
Tillbaka
Topp