Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Längd völkl deacon 80
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rogszy" data-source="post: 1222573" data-attributes="member: 176943"><p>Första inlägget här.</p><p>Söker hjälp av er proffs med att bestämma vilken längd jag ska satsa på.</p><p>182cm lång och väger ca 76kg. Är väl medelbra, carvar på rätt bra i hyfsade röda och i nypistade snälla svarta. Är det isigt eller uppkört får jag åka med sladd i svarta. Har åkt ganska mycket på rtm81 senaste åren och gillar dem skarpt, har kört 170cm vilka känns bra i fin pist men får problem när det börjar bli stökigt på eftermiddagen. Har även svårt att få fast dem i isiga branta.</p><p>Så nu funderar jag på om det skulle hjälpa att gå ner i längd. Provade 172 en dag och de kändes bra i snäll pist och på fräscha ben, men skulle kanske testa 167 istället?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rogszy, post: 1222573, member: 176943"] Första inlägget här. Söker hjälp av er proffs med att bestämma vilken längd jag ska satsa på. 182cm lång och väger ca 76kg. Är väl medelbra, carvar på rätt bra i hyfsade röda och i nypistade snälla svarta. Är det isigt eller uppkört får jag åka med sladd i svarta. Har åkt ganska mycket på rtm81 senaste åren och gillar dem skarpt, har kört 170cm vilka känns bra i fin pist men får problem när det börjar bli stökigt på eftermiddagen. Har även svårt att få fast dem i isiga branta. Så nu funderar jag på om det skulle hjälpa att gå ner i längd. Provade 172 en dag och de kändes bra i snäll pist och på fräscha ben, men skulle kanske testa 167 istället? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Längd völkl deacon 80
Tillbaka
Topp