Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd Völkl Karma
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ulferi" data-source="post: 155565" data-attributes="member: 62070"><p>hej! </p><p></p><p>Undrar vilken längd jag ska satsa på när det gäller Völkl Karma. Är 172 cm, 74 kg, ska främst använda skidorna till offpist, men även endel i pist, håller inte på och jibbar i parken. Gillar att köra på med hyfsad hastighet. Har andra skidor som jag tänker använda då jag endast ska åka pist. Är själv inne på ett par 185:or, men är ändå lite osäker på om de blir för långa...? Vad säger ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ulferi, post: 155565, member: 62070"] hej! Undrar vilken längd jag ska satsa på när det gäller Völkl Karma. Är 172 cm, 74 kg, ska främst använda skidorna till offpist, men även endel i pist, håller inte på och jibbar i parken. Gillar att köra på med hyfsad hastighet. Har andra skidor som jag tänker använda då jag endast ska åka pist. Är själv inne på ett par 185:or, men är ändå lite osäker på om de blir för långa...? Vad säger ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Längd Völkl Karma
Tillbaka
Topp