Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd Völkl Kenja?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freyda" data-source="post: 915776" data-attributes="member: 58183"><p>hennes grundfråga är väl egentligen bara vilken längd hon ska ha på de skidor som hon är sugen på, och ber om tips om vi har några andra skidor att rekomendera. </p><p></p><p>Jag kommer svara på hennes fråga; jag skulle satsa på 170cm. Är du den duktiga skidåkaren som du påstår så blir det inte för långt, utan en bra längd! </p><p></p><p>Vill du nu, efter att ha fått svar på din första fråga, ha tips om andra skidor, så behöver vi som Ingemar säger, mer information om vem du är som skidåkare, och vad du vill åstakomma på berget.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freyda, post: 915776, member: 58183"] hennes grundfråga är väl egentligen bara vilken längd hon ska ha på de skidor som hon är sugen på, och ber om tips om vi har några andra skidor att rekomendera. Jag kommer svara på hennes fråga; jag skulle satsa på 170cm. Är du den duktiga skidåkaren som du påstår så blir det inte för långt, utan en bra längd! Vill du nu, efter att ha fått svar på din första fråga, ha tips om andra skidor, så behöver vi som Ingemar säger, mer information om vem du är som skidåkare, och vad du vill åstakomma på berget. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längd Völkl Kenja?
Tillbaka
Topp