Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Längdåkning avgiftbelagd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jell-O" data-source="post: 863242" data-attributes="member: 100247"><p>Just Funäsdalen är lite intressant. </p><p></p><p>Spåren är fantastiskt bra och det är ju faktiskt lätt värt att betala de 60 kr som ett dagkort kostar. Och naturligtvis förstår alla att det kostar en del stålars att underhålla så bra spår. </p><p></p><p>Men det som är konstigt är ju att det var gratis att åka i spåren fram tills i fjol. Man lyckades på något sätt finansiera exakt lika bra spår utan ta ut någon spåravgift. Den enda egentliga skillnaden jag märker för de 60 kr jag betalar är att man nu kan följa spårprepareringen via GPS, så jag vet var det är nyspårat. Och om det är enda skillnaden så känns det ju inte värt 60 pix om dagen.</p><p></p><p>Eller har jag missat något?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jell-O, post: 863242, member: 100247"] Just Funäsdalen är lite intressant. Spåren är fantastiskt bra och det är ju faktiskt lätt värt att betala de 60 kr som ett dagkort kostar. Och naturligtvis förstår alla att det kostar en del stålars att underhålla så bra spår. Men det som är konstigt är ju att det var gratis att åka i spåren fram tills i fjol. Man lyckades på något sätt finansiera exakt lika bra spår utan ta ut någon spåravgift. Den enda egentliga skillnaden jag märker för de 60 kr jag betalar är att man nu kan följa spårprepareringen via GPS, så jag vet var det är nyspårat. Och om det är enda skillnaden så känns det ju inte värt 60 pix om dagen. Eller har jag missat något? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Längdåkning avgiftbelagd?
Tillbaka
Topp