Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Längdåkning i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carlmart" data-source="post: 129311" data-attributes="member: 15410"><p>Jag har en lite annorlunda undran, nämligen huruvida det existerar någon längdskidåkning i Chamonix. O då menar jag preparerade spår som sköts någorlunda. Har tidigare varit i Cham en del, men innan min längåkningskarriär... Vet att det kan finnas runt Argientiere nånstans, ngn som kan verifiera?</p><p></p><p>För er som inte har en susning, skriv inga balla kommentarer om att i Cham åker man feta offpistskidor o inga smala stickor, för er kan jag lova att jag åker alla former av feta, smala, breda, mittmonterade, med lös häl, med fast häl, med randonéebindning på, sorters skidor och brädor.</p><p></p><p>Ser längdåkning som ett jäkligt sjysst träningskomplement och mindre sinnesrubbande samt mer hälsosam påverkan än bärs på Chambre varje after-ski.</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carlmart, post: 129311, member: 15410"] Jag har en lite annorlunda undran, nämligen huruvida det existerar någon längdskidåkning i Chamonix. O då menar jag preparerade spår som sköts någorlunda. Har tidigare varit i Cham en del, men innan min längåkningskarriär... Vet att det kan finnas runt Argientiere nånstans, ngn som kan verifiera? För er som inte har en susning, skriv inga balla kommentarer om att i Cham åker man feta offpistskidor o inga smala stickor, för er kan jag lova att jag åker alla former av feta, smala, breda, mittmonterade, med lös häl, med fast häl, med randonéebindning på, sorters skidor och brädor. Ser längdåkning som ett jäkligt sjysst träningskomplement och mindre sinnesrubbande samt mer hälsosam påverkan än bärs på Chambre varje after-ski. Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Längdåkning i Chamonix
Tillbaka
Topp