Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längdproblem(har läst FAQ) Dynastar Legend Mythic
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schnuff" data-source="post: 531765" data-attributes="member: 90271"><p>Dom fanns bara på alpin garaget med 177 i längd, dom andra var sålda, och har letat som en galning men hittar ingen stans där dom säljer Mythic Rider under 7tusen (vilket var billigare på alpingaraget innan rean). Är det någon som vet en affär där dom säljer skidan inklusive bindning för en vettig peng nu vid rea tid? (även internetbutiker)</p><p>Eller tycker ni jag ska köpa 177 istället? (kanske inte gör så himmla stor skillnad)</p><p>Annars får jag vänta tills nästa år och köpa skidor för fullt pris, vilket antagligen blir en sämre rankad skida, är inte så pass rik :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schnuff, post: 531765, member: 90271"] Dom fanns bara på alpin garaget med 177 i längd, dom andra var sålda, och har letat som en galning men hittar ingen stans där dom säljer Mythic Rider under 7tusen (vilket var billigare på alpingaraget innan rean). Är det någon som vet en affär där dom säljer skidan inklusive bindning för en vettig peng nu vid rea tid? (även internetbutiker) Eller tycker ni jag ska köpa 177 istället? (kanske inte gör så himmla stor skillnad) Annars får jag vänta tills nästa år och köpa skidor för fullt pris, vilket antagligen blir en sämre rankad skida, är inte så pass rik :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Längdproblem(har läst FAQ) Dynastar Legend Mythic
Tillbaka
Topp