Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
LANGE 110 eller 130?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 999806" data-attributes="member: 101904"><p>110 är väl inte direkt mjukt flex och du är ju inte jättetung heller, så det blir nog bra.</p><p></p><p>Om 27,5 är för stort kommer du bara kunna känna när du åkt in dem. De kommer att bli större när innerskon packar ut. Beror ju på hur tight du vill ha passformen med. Min största fot är 25,1 och jag åker 24,5 (något uttryckt vid stortån).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 999806, member: 101904"] 110 är väl inte direkt mjukt flex och du är ju inte jättetung heller, så det blir nog bra. Om 27,5 är för stort kommer du bara kunna känna när du åkt in dem. De kommer att bli större när innerskon packar ut. Beror ju på hur tight du vill ha passformen med. Min största fot är 25,1 och jag åker 24,5 (något uttryckt vid stortån). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
LANGE 110 eller 130?
Tillbaka
Topp