Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
LANGE 110 eller 130?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mholm" data-source="post: 999816" data-attributes="member: 45596"><p>Jag skulle vilja påstå att 27,5 blir för stort för dig efter inåkning. Mina fötter mäter 27 lite drygt och jag kör med RS130 i 26,5. Sitter som en smäck efter inåkning och lästning vid ena stortåleden.</p><p></p><p>Blir 110 för mjuk? Ja, det beror ju på vad du själv känner och tycker. 130 är som sagt hård så förmodligen blir inte 110 för mjukt. Om du dock gillar stenhårda pjäxor, prova ett par 130 och känn efter lite extra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mholm, post: 999816, member: 45596"] Jag skulle vilja påstå att 27,5 blir för stort för dig efter inåkning. Mina fötter mäter 27 lite drygt och jag kör med RS130 i 26,5. Sitter som en smäck efter inåkning och lästning vid ena stortåleden. Blir 110 för mjuk? Ja, det beror ju på vad du själv känner och tycker. 130 är som sagt hård så förmodligen blir inte 110 för mjukt. Om du dock gillar stenhårda pjäxor, prova ett par 130 och känn efter lite extra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
LANGE 110 eller 130?
Tillbaka
Topp